page-header

O nas

Grzegorz Tomaszewski

Bądź sobą wszyscy inni są już zajęci

Z zawodu trener biznesu i dziennikarz, aktor i konferansjer z zamiłowania. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Grupy TROP, coach I stopnia oraz absolwent terapii „12 kroków ku pełni życia”.

Od ponad 15 lat prowadzi warsztaty oraz wykłady z komunikacji interpersonalnej i publicznych wystąpień dla menedżerów, handlowców, działaczy społecznych i prywatnych przedsiębiorców. Prowadził warsztaty m.in. dla studentów i doktorantów z Wyższej Szkoły Sądownictwa i Administracji, Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA, Uniwersytetu Łódzkiego, Wojskowej Akademii Technicznej oraz pracowników takich firm i organizacji, jak: AXIImmo, Asseco, Agencja Rynku Rolnego, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bayer, BGŻ BNP Parribas, BZ WBK, BSH, BMZ, Budmech, Client Earth, Compensa, Daftcode, DSM Nutritional, Famot, Famur, H+H, Inter TUW S.A., Innogy, Insert, Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa, Mazowiecka Izba Radców Prawnych, MDSap, Millenium, KGHM, NBP, Orange Polska, PGE, PGNiG, PLAY, Samsung, Sanofi, Skanska, TSE Group, Twinson, ZUS, Związek Powiatów Polskich, Vectra, Xerox. Przygotowywał także indywidualnie menadżerów, prezesów i właścicieli firm do strategicznych wystąpień przed pracownikami, kontrahentami, członkami Zarządu, przedstawicielami grupy kapitałowej.

Przez 4 lata przygotowywał członków Toastmasters Polska, międzynarodowej organizacji kształcącej mówców i liderów do mistrzostw mów humorystycznych i inspirujących. W 2018 roku jedna z jego podopiecznych zdobyła tytuł Mistrza Polski.

Dr hab. Jacek Wasilewski

Zawsze można lepiej. Ale najlepiej jest wystarczająco dobrze

Językoznawca, ekspert od retoryki i storytellingu. Pracuje na Wydziale Dziennikarstwa UW.

Pisał przemówienia dla Pałacu Prezydenckiego, prezesów banków i prezydentów miast. Przygotowywał do konferencji prasowych i wystąpień pracowników działów komunikacji, lekarzy, działaczy społecznych, rzeczników instytucji publicznych i organów państwa. Pomagał wielu firmom budować przesłanie w komunikacji do pracowników i partnerów biznesowych.

Współpracował z Departamentami Komunikacji Urzędów Marszałkowskich, Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, Wojewódzkimi Sądami Okręgowymi i Administracyjnymi, Okręgową Izba Radców Prawnych, Krajową Szkołą Sędziów i Prokuratury, Prokuraturą Generalną, ale także z TVP1, TVP2, Canal + i HBO oraz Krajową Radą Radiofonii i Telewizji.

Jest autorem parudziesięciu artykułów naukowych dotyczących dyskursu publicznego, a także paru  książek, m.in. „Retoryka narracji”, „Prowadzeni słowami, czyli sztuka motywacji w komunikacji publicznej”, „Retoryka dominacji”. Prowadzi badania dotyczące poziomu emocji i skuteczności przekazu mówionego, prezentowane na wielu Kongresach badawczych w Polsce i za granicą.